Begin niet, of zet door (Ovidius)
Werkplek
- Het overzichtelijk inrichten van je werkplek.
- Het opzetten van een werkbare agenda.
- Het efficiënt omgaan met je tijd (Time management).
- De vlotte afhandeling van je post of e-mail.
- Het ordenen van je archief.
Als organizer zorg ik ervoor dat je werkplek een ‘inspirerende’ plek is. Samen met jou zorg ik ervoor dat je geen obstakels meer tegenkomt die je letterlijk of figuurlijk in de weg staan. Ruimte in je hoofd én ruimte op je werkplek. Bovendien kijken we samen of we je werkplek misschien wel anders moeten inrichten om een betere stroomlijn in je werkzaamheden te creëren. Van time management tot het archiveren van je documenten, ik help je bij het op orde brengen van de kleine én grote zaken op je werkplek die ‘zomaar’ voor chaos kunnen zorgen.
Hoe verder?
Je kunt per e-mail of per telefoon contact met mij opnemen. We maken dan een afspraak voor een intakegesprek bij jou thuis om kennis te maken, je hulpvraag te bespreken en te kijken naar een gewenst eindresultaat.
Op basis van het intakegesprek ontvang je van mij een concreet voorstel en als je akkoord bent, gaan we samen aan de slag.