Begin niet, of zet door (Ovidius)

Werkplek

Ik coach jou als ZZP’er met bijvoorbeeld

  • Het overzichtelijk inrichten van je werkplek.
  • Het opzetten van een werkbare agenda.
  • Het efficiënt omgaan met je tijd (Time management).
  • De vlotte afhandeling van je post of e-mail.
  • Het ordenen van je archief.
Of je als ZZP’er nu vanuit huis werkt of een werkplek buitenshuis hebt. Je hebt al je tijd nodig om je zaak draaiend te houden. Het bijhouden van je agenda, het overzichtelijk houden van je archief of je opslagruimte, het opruimen van je buro of kantoor, het schiet er allemaal bij in. Maar je weet ook dat als je die ‘kleine’ dingen op orde hebt, je veel productiever bent, efficiënter kan werken en zodoende minder stress op je werk hebt. En daardoor meer plezier in je werk krijgt!

Als organizer zorg ik ervoor dat je werkplek een ‘inspirerende’ plek is. Samen met jou zorg ik ervoor dat je geen obstakels meer tegenkomt die je letterlijk of figuurlijk in de weg staan. Ruimte in je hoofd én ruimte op je werkplek. Bovendien kijken we samen of we je werkplek misschien wel anders moeten inrichten om een betere stroomlijn in je werkzaamheden te creëren. Van time management tot het archiveren van je documenten, ik help je bij het op orde brengen van de kleine én grote zaken op je werkplek die ‘zomaar’ voor chaos kunnen zorgen.

 

Hoe verder?
Je kunt per e-mail of per telefoon contact met mij opnemen. We maken dan een afspraak voor een intakegesprek bij jou thuis om kennis te maken, je hulpvraag te bespreken en te kijken naar een gewenst eindresultaat.

Op basis van het intakegesprek ontvang je van mij een concreet voorstel en als je akkoord bent, gaan we samen aan de slag.

Mail me!   Bel 0657011395