De meest effectieve manier om iets te doen is, het te doen (Amelia Earhart)
Administratie
- Een overzichtelijke administratie, waardoor je vlot belangrijke documenten kunt terugvinden
- Een vlotte afhandeling van post of e-mail zodat bijvoorbeeld betalingen op tijd gebeuren
Stapels post, bergen nog te archiveren documenten, een overvolle agenda en een lange to-do list? Je bent het overzicht kwijt en voelt je voortdurend gestresst. Eigenlijk wil je de boel wel weer op orde krijgen, maar kan de tijd niet vinden of weet je niet waar je moet beginnen?
In dat geval help ik je graag met sorteren, weggooien en het opzetten van een voor jou overzichtelijk systeem. Met de rust, ruimte, tijd en energie die je daarmee creëert, wordt het bijhouden van je administratie een peuleschil.
Ik help je met je thuisadministratie. Je leert hoe je al jouw papieren logisch en begrijpelijk kunt ordenen. Hoe je op een efficiënte manier met je post om kan gaan. Of hoe je gemakkelijk je rekeningen inplant. betaalt en andere geldzaken kunt regelen.
Het gevolg van een achterstallige administratie is dat je te maken kan krijgen met de overheid, incassobureaus of andere instanties. Zie je op tegen de telefoontjes die gepleegd moeten worden? Heb je geen idee hoe je een ‘officiële’ brief op moet stellen of loop je vast bij het invullen van formulieren? Als organizer kan ik je helpen door bijvoorbeeld een actieplan op te stellen en ‘lastige’ gesprekken samen met je voor te bereiden.
Hoe verder?
Je kunt per e-mail of per telefoon contact met mij opnemen. We maken dan een afspraak voor een intakegesprek bij jou thuis om kennis te maken, je hulpvraag te bespreken en te kijken naar een gewenst eindresultaat.
Op basis van het intakegesprek ontvang je van mij een concreet voorstel en als je akkoord bent, gaan we samen aan de slag.